Щодо вирішення проблем, які виникають при придбанні СТУДЕНТОМ пільгового квитка на проїзд у ЗАЛІЗНИЧНОМУ транспорті
Пільгою при придбанні квитка на проїзд у залізничному транспорті користуються студенти ДЕННОЇ форми навчання.
У разі, якщо при придбанні залізничного квитка студентом наявність в ЄДЕБО його студентського квитка не підтверджено, СТУДЕНТУ необхідно:
1) записати час звернення для придбання залізничного квитка, місце придбання та технологічний номер квиткової каси (дізнатися у касира);
2) перевірити дані щодо наявності власного студентського квитка в ЄДЕБО на сайті ДП «Інфоресурс» у розділі «Запити»: сервіс «Перевірка студентського квитка за даними ЄДЕБО» (http://www.inforesurs.gov.ua/info-per/inforesurs-per-doc.html). Відповідальним за наявність (та/або коректність) даних студентського квитка в ЄДЕБО є навчальний заклад, що видав квиток. Тому для внесення (виправлення, у разі наявності помилок) даних квитка в ЄДЕБО студенту необхідно звернутись до керівництва навчального закладу з проханням вжити відповідні заходи;
3) крім того, у разі відсутності даних студентського квитка в ЄДЕБО, перевірити реєстрацію особи в базі (наявність особистої картки) на сайті ДП «Інфоресурс» у розділі «Запити»: сервіс «Перевірка реєстрації фізичної особи в ЄДЕБО» (http://www.inforesurs.gov.ua/info-per/inforesurs-stud.html). Відповідальним за реєстрацію особи в ЄДЕБО є навчальний заклад, в якому студент навчається. Тому для реєстрації студента в ЄДЕБО йому необхідно звернутись до керівництва навчального закладу з проханням вжити відповідні заходи.